原帖由 黑仔3838 于 30-4-2009 05:23 PM 发表 我唔想甘早走,我舍不得一班毒虫。
使用道具 举报
原帖由 kk6868 于 30-4-2009 05:26 PM 发表 毒虫同你好熟孰啊﹖﹖
原帖由 黑仔3838 于 30-4-2009 05:31 PM 发表 就系没熟,才唔舍得走。 你同虫虫熟吗? 介绍给我,我都想入虫虫家族。
原帖由 kk6868 于 30-4-2009 05:35 PM 发表 熟就唔会问你咯!!!!
原帖由 kk6868 于 30-4-2009 06:14 PM 发表 晚D。。。看怎样!!
原帖由 毒虫0002 于 30-4-2009 02:47 PM 发表 1仔的摆位法是普通料吧﹗ 還有位虫兄摆到更。。。絕。
原帖由 kk6868 于 30-4-2009 03:21 PM 发表 1仔毒虫兄﹐你系大哥虫啊﹖
原帖由 kk6868 于 28-4-2009 06:57 PM 发表 肥仔﹗快D薄頭啦﹐
原帖由 kk6868 于 30-4-2009 03:30 PM 发表 肥嘢﹗他識擺位乜﹖﹖ 吃他就識﹗﹗﹗﹗﹗﹗﹗﹗﹗﹗﹗﹗﹗﹗﹗﹗:@:@:@:@:@:@
原帖由 kenlabs 于 20-4-2009 09:40 PM 发表 原來這個就是那天你所說的東東。 最近買了這個小玩意﹗“朱古力甜甜圈”﹗ 你們用過嗎﹖
原帖由 黑仔3838 于 6-5-2009 07:47 PM 发表 最近毒竇的帖好冷清....点解咧?
原帖由 毒虫0001 于 30-4-2009 07:18 PM 发表 大家俾脸俾脸吧了!!!!!!
原帖由 kk6868 于 6-5-2009 07:55 PM 发表 沒錢買新毒物。。。哪會有毒嘢帖上來﹗
本版积分规则 发表回复 回帖并转播 回帖后跳转到最后一页
佳礼网 面子书
ADVERTISEMENT
版权所有 © 1996-2026 Cari Internet Sdn Bhd (483575-W)|IPSERVERONE 提供云主机|广告刊登|关于我们|私隐权|免控|投诉|联络|脸书|佳礼资讯网
GMT+8, 22-6-2026 12:26 PM , Processed in 0.113100 second(s), 9 queries , Gzip On, Redis On.
Powered by Discuz! X3.4
Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.