原帖由 fatfatguy 于 19-4-2009 11:37 PM 发表 報告大佬!!!!!他遇上我國未有的新品種!!!!!聽他話奇毒無比,Long少被它毒到“攤攤腰”..............最弊系他遇到果條系排第二尾的蛇仔咋.................
使用道具 举报
原帖由 long2292 于 19-4-2009 11:34 PM 发表 时间一到我会放上来吞人。。。
原帖由 fatfatguy 于 19-4-2009 11:47 PM 发表 哇啊Long少..............你放蛇單聲先啊!!!!!!!!!!!!比時間我走人
原帖由 long2292 于 19-4-2009 11:50 PM 发表 它吵着出来走走。。。。 http://i380.photobucket.com/albums/oo245/l ...
原帖由 long2292 于 20-4-2009 12:02 AM 发表 这条毒蛇很毒 。一插下去听那声音就
原帖由 kk6868 于 20-4-2009 12:23 AM 发表 有滿足。。感嗎﹗﹗﹗
原帖由 fatfatguy 于 20-4-2009 12:29 AM 发表 滿足!!!!!就好似千足蟲甘,整身“滿”曬“足”啊!!!!!!!!!! 不過好在Long少薄情,一滿足左就踢開人地!!!!!
原帖由 kk6868 于 20-4-2009 12:34 AM 发表 LONG少。。沒D人情味。。太花心啦﹗﹗﹗
原帖由 fatfatguy 于 20-4-2009 12:37 AM 发表 人不風流枉少年啊!!!!!!何況Long少他生得風流倜儻...............哩D野你老人家唔恨得甘多啦!!!!!!!!!
原帖由 kk6868 于 20-4-2009 12:55 AM 发表 我沒眼。。看啦﹗﹗﹗(狼得虛名)﹗﹗﹗:@:@:@
原帖由 fatfatguy 于 20-4-2009 12:59 AM 发表 哇大佬!!!!!條蛇甘毒啊long少都可以插得落,放得走,我地應該贊下他D忍功啊!!!!!!
原帖由 kk6868 于 20-4-2009 01:05 AM 发表 插下出下。。到時他就唔忍得啦﹗﹗﹗
原帖由 fatfatguy 于 20-4-2009 01:07 AM 发表 放心啦大佬,條蛇他放生左啦 唔好甘擔心
原帖由 kk6868 于 20-4-2009 01:09 AM 发表 那。。我就放心咯﹗﹗﹗
原帖由 needforsleep 于 20-4-2009 01:20 AM 发表 long少就快要变蛇王啦。。。。
原帖由 fatfatguy 于 20-4-2009 01:28 AM 发表 變緊變緊
本版积分规则 发表回复 回帖并转播 回帖后跳转到最后一页
佳礼网 面子书
ADVERTISEMENT
版权所有 © 1996-2026 Cari Internet Sdn Bhd (483575-W)|IPSERVERONE 提供云主机|广告刊登|关于我们|私隐权|免控|投诉|联络|脸书|佳礼资讯网
GMT+8, 25-6-2026 12:59 AM , Processed in 0.073110 second(s), 7 queries , Gzip On, Redis On.
Powered by Discuz! X3.4
Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.