原帖由 kk6868 于 14-4-2009 07:52 PM 发表 還有幾個好兄弟。。都係一樣﹗﹗﹗
使用道具 举报
原帖由 fatfatguy 于 14-4-2009 07:56 PM 发表 大佬睇睇,人o地D器材...............用到Wadia頂爺 + FM頂爺 + Dynaudio頂爺這種級數.........靚線(Siltech Emperor )、靚附件(Finite Elemente頂爺)、靚電源處理(Isotech Titan)這些東西一樣不少........... ...
原帖由 kk6868 于 14-4-2009 08:09 PM 发表 你想嚇壞人呀﹗﹗﹗全部都係頂級與靚嘢。。系统器材呀﹗﹗ 每中一種毒物。。。都會中毒瓜才﹗﹗﹗
原帖由 曲清 于 14-4-2009 08:12 PM 发表 这样的器材 如果 出不到好声真的可以捉去打靶了 恐怖 这个价格 可以买多少间屋子 多少辆车。
原帖由 fatfatguy 于 14-4-2009 07:36 PM 发表 老鬼果然系細佬同病相憐的兄弟!!!!!!!!
原帖由 long2292 于 14-4-2009 08:25 PM 发表 我都是!!!!同病相憐
原帖由 fatfatguy 于 14-4-2009 08:29 PM 发表 好兄弟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!情與義~~~~~~~~~~~~~~~值千金~~~~~~~~~~~~~~~~刀山去地獄去有何憾~~~~~~~~~~~~~~~
原帖由 fatfatguy 于 14-4-2009 08:22 PM 发表 音響好不好聲有很多因數影響,唔系貴就一定靚...................
原帖由 kk6868 于 14-4-2009 08:55 PM 发表 衰鬼肥仔哥。。你嚇到曲清哥。。走路呢﹗﹗﹗
原帖由 fatfatguy 于 14-4-2009 09:04 PM 发表 麼野嚇啊~~~~~~我講事實jer~~~~~~
原帖由 kk6868 于 14-4-2009 09:22 PM 发表 唔嚇下﹗那會大哦﹗﹗老话一句呢﹗﹗﹗。。。
原帖由 fatfatguy 于 14-4-2009 09:33 PM 发表 曲清兄好大個左啦!!!!!!!
原帖由 fatfatguy 于 14-4-2009 09:51 PM 发表 曲清兄他周身刀;張張利..........沒甘容易被我地嚇倒ge!!!!!!!!
原帖由 kk6868 于 14-4-2009 10:00 PM 发表 又系咯﹗﹗﹗﹗
原帖由 曲清 于 14-4-2009 10:26 PM 发表 也对 唔系貴就一定靚,但是便宜一定没有高级声
原帖由 fatfatguy 于 14-4-2009 10:35 PM 发表 其實高級野要出到高級聲也是需要用家落足心機先會得到..........好多時靚機的優點也會被埋沒..............
本版积分规则 发表回复 回帖并转播 回帖后跳转到最后一页
佳礼网 面子书
ADVERTISEMENT
版权所有 © 1996-2026 Cari Internet Sdn Bhd (483575-W)|IPSERVERONE 提供云主机|广告刊登|关于我们|私隐权|免控|投诉|联络|脸书|佳礼资讯网
GMT+8, 25-6-2026 01:41 PM , Processed in 0.112757 second(s), 10 queries , Gzip On, Redis On.
Powered by Discuz! X3.4
Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.