原帖由 kk6868 于 10-4-2009 03:34 AM 发表 噢!!是升高。。哪一起拿来吧!!! 死。。就死。。啦!!
使用道具 举报
原帖由 fatfatguy 于 10-4-2009 03:39 AM 发表 哈哈哈!!!!!!!你没看照片吗?????我的早就升咗啦!!!!!!!!!!现在看你表演啦
原帖由 kk6868 于 10-4-2009 03:23 AM 发表 需要那么多,要来。。起楼用呀????
原帖由 needforsleep 于 10-4-2009 03:47 AM 发表 大佬。。。你都没说你的桌子要升高多少寸。。。叫啊肥点帮你。 我看。。。应该要升高两~三寸到。
原帖由 fatfatguy 于 10-4-2009 03:45 AM 发表 老鬼别有一番风味
原帖由 kk6868 于 10-4-2009 03:53 AM 发表 风味???现在得我没昧又没力了。。。
原帖由 fatfatguy 于 10-4-2009 03:58 AM 发表 不会啊!!!!!!!!!!!我们几个睇你临老入花丛这台戏看得好过瘾啊!!!!!!!!!!!!!!个个都眯咪个嘴係度笑啊!!!!!!!!!!!!!!!
原帖由 kk6868 于 10-4-2009 01:14 PM 发表 係噢﹗﹗怪不得你们看和聽到那麼過瘾啦﹐又舞刀與劍啦! ! 原來你们是喜歡聽睇老野機系统口味喔。。。 肥仔﹐好像嘴便流曬口水與笑得最大聲。。哪個係您哦。。:@:@:@:@ 下一次下來。。。我要毒到你。。 ...
原帖由 fatfatguy 于 10-4-2009 01:36 PM 发表 睇下點!!!!!!!!我還有很多毒神恩賜D毒物還未出手咧!!!!!!!!到時睇下邊個死
原帖由 long2292 于 10-4-2009 02:35 PM 发表 呵呵,我已经闭关练功修养。现在这些毒都毒不到我了。可是如果肥肥要送我100+909+666+505给我玩。我一定熟。这里的毒神真是越来越毒,那毒工以经是第九成了吧。
原帖由 long2292 于 10-4-2009 09:46 PM 发表 哇,再来一个黑煞奇毒 。我看全部人都会HIGH 。下星期会有毒仙来我家坐坐 。看来我要快点练功 。
原帖由 fatfatguy 于 11-4-2009 02:53 AM 发表 冇问题冇问题!!!!!!签定张check摆住就係啦!!!!!!!!!!! 练么功吖!!!!!!!!!!!!练签名吧啦!!!!!!!!!!!!!!
本版积分规则 发表回复 回帖并转播 回帖后跳转到最后一页
佳礼网 面子书
ADVERTISEMENT
版权所有 © 1996-2026 Cari Internet Sdn Bhd (483575-W)|IPSERVERONE 提供云主机|广告刊登|关于我们|私隐权|免控|投诉|联络|脸书|佳礼资讯网
GMT+8, 25-6-2026 02:50 PM , Processed in 0.085390 second(s), 10 queries , Gzip On, Redis On.
Powered by Discuz! X3.4
Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.