原帖由 long2292 于 21-5-2009 01:44 AM 发表 我担心老佛爷说“嗯,声音提升很多。就留下吧” 。黑仔的包包就要缩水了 。
使用道具 举报
原帖由 kk6868 于 21-5-2009 03:10 AM 发表 LONG少﹐以我所知他這段時間唔會搞。。毒蛇﹗
原帖由 黑仔3838 于 21-5-2009 11:05 PM 发表 知我者,非你莫属.....嘻...嘻...!
原帖由 kenlabs 于 20-5-2009 08:58 AM 发表 好邪架﹗唔到你唔信﹐ 呢個世界上有d 野係插左入去之後﹐就點猛都猛唔出黎﹗ 俾你估下猛唔出黎就會點﹖
原帖由 kk6868 于 22-5-2009 02:17 AM 发表 ‘猛唔出黎’ ~~~~~~~~~咪就俾钱囉!!!
原帖由 needforsleep 于 22-5-2009 02:44 AM 发表 "猛唔出黎"~不是入院呀?
查看全部评分
原帖由 needforsleep 于 22-5-2009 02:59 AM 发表 各位有telos cap的朋友。。。 (~由其那位和我同样CD鸡和同样pre的大哥。) 我试到最好telos cap插法。。。各位试下无防。。。 ~在CD机。。。 在analog output 如 RCA或XLR 输出。。。~用platinum cap ...
原帖由 kk6868 于 22-5-2009 03:02 AM 发表 這樣插法。。有大分別咩﹖﹖
原帖由 needforsleep 于 22-5-2009 03:18 AM 发表 重要的是要透明度和空气感刚刚好。。。才会有更好的分离度和细节,质感,蜜度和肉感才能够保持。。。
原帖由 long2292 于 22-5-2009 10:33 PM 发表 你放心,那不是大蛇。所以不要紧。最重要开心。
原帖由 kk6868 于 22-5-2009 10:42 PM 发表 您條毒友。。唔係毒蛇﹐係麼嘢來呀﹖
原帖由 long2292 于 22-5-2009 10:45 PM 发表 係没变蛇的虫仔
原帖由 kk6868 于 22-5-2009 10:49 PM 发表 小心自己变条。。毒蛇。。!!!
原帖由 long2292 于 22-5-2009 10:52 PM 发表 那就来一招”毒蛇出洞“
原帖由 kk6868 于 22-5-2009 10:54 PM 发表 最怕D毒蛇没出洞。。。您就俾D蛇咬。。死!!
原帖由 long2292 于 22-5-2009 11:04 PM 发表 我去洞外叫它出来
本版积分规则 发表回复 回帖并转播 回帖后跳转到最后一页
佳礼网 面子书
ADVERTISEMENT
版权所有 © 1996-2026 Cari Internet Sdn Bhd (483575-W)|IPSERVERONE 提供云主机|广告刊登|关于我们|私隐权|免控|投诉|联络|脸书|佳礼资讯网
GMT+8, 25-6-2026 01:21 AM , Processed in 0.070260 second(s), 8 queries , Gzip On, Redis On.
Powered by Discuz! X3.4
Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.