使用道具 举报
回复 macauboy 有我在呢處,粵語區永遠都唔會寂寞。尋物遇到美羅人,講【廣東話】。 突然想問 呢處 ... ahju 发表于 27-5-2012 10:37 PM
不是要準確人數吧?樓主指的“怡保那一帶水”,相信幾乎是華人都會說的,在鎮區是華族通用語,無論前勁或後勁都相當十足啦。
回复 孟鞋仔 難通你有?我向來以為銀州同九州係客家話區或係客家話/廣東話混合區(中國廣東本多如此 ... ahju 发表于 29-5-2012 02:49 AM
你唔洗同我咬啦,我喺澳門已經一年有多,呢度d人同金寶人一樣都係清一色講廣東話,我記得細個果陣我班上得一個識講普通話咋。果陣我大概五歲。金寶唐人如果聽你講普通話(華語)會覺得你好騎呢架!每次我同我d親戚喺條街(金寶)度講普通話直頭當我係外星人咁。有d阿伯同阿嬸仲會話‘好心你地講廣東話啦’超尷尬。呢度都一樣。我嚟到呢度做嘢之後完全唔覺得同金寶有乜嘢分別。
回复 孟鞋仔 從來冇惗過廣東話喺馬來西亞係會咁強勢嘅。點解啲人時時都話廣東話係排最尾嘅?生命力仲強 ... ahju 发表于 29-5-2012 10:49 PM
我只是普通網民,頂多在網上吹牛聊天而已,能有什麼“好橋”? 關於廣東話排最後,你聽誰說的?其他地方我不清楚,但廣東話在怡保和金寶的強勢是無需置疑的(個人認為比KL更為強勢)。 西馬客家話確實不容樂觀,相信目前能做的是盡量保持語言環境,把客話承傳給下一代。 對於一些不重視母語的客家人,那是他們的抉擇和自由 ,我們不能剝奪他們的權利。過於執著強求只會徒增不必要的煩惱,畢竟人生在世匆匆幾十年,要做要考慮要煩惱的事情太多了。
回复 macauboy 我同你拗?我係話擺喺等號前同後嘅意思係有所分別嘅。擺喺後嘅係絕度性。 我唔認 ... ahju 发表于 29-5-2012 10:26 PM
回复 macauboy 我阿爸唔識馬來文都識講返幾句【甘榜馬來話】,基本溝通係冇問題。 話啲阿婆阿公唔多識 ... ahju 发表于 30-5-2012 10:58 PM
不认同,偶怡保人 身边的朋友亲戚都会讲华语和国语 agentdarwin 发表于 25-6-2012 11:59 PM
怡保人都是用cantonese交谈,他们是会讲mandarin,但是都不原意讲或不想讲mandarin的。。 我不是怡保人。 ... 38.5中 发表于 14-7-2012 01:16 PM
本版积分规则 发表回复 回帖并转播 回帖后跳转到最后一页
佳礼网 面子书
ADVERTISEMENT
版权所有 © 1996-2026 Cari Internet Sdn Bhd (483575-W)|IPSERVERONE 提供云主机|广告刊登|关于我们|私隐权|免控|投诉|联络|脸书|佳礼资讯网
GMT+8, 23-6-2026 08:03 PM , Processed in 0.100854 second(s), 14 queries , Gzip On, Redis On.
Powered by Discuz! X3.4
Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.