我在装不知道他讲谁,继续努力的装,大家一起认真装一装 onlycool9179 发表于 20-9-2010 01:39 PM
使用道具 举报
裝子彈釘﹐用大砲炸到他夠夠力。。。有前無後﹐炸死把咒。 kk6868 发表于 20-9-2010 03:20 PM
不可以这样,monster是好人来的,虽然不帅 onlycool9179 发表于 20-9-2010 10:52 PM
怪獸樣不錯﹐夠靚仔啊﹐和你比較就。。。。 老傢伙在試著TAOC音響架﹐不懂有什麼改善了﹖ kk6868 发表于 20-9-2010 11:00 PM
我也是满心期待,这星期应该有机会听听看 onlycool9179 发表于 21-9-2010 12:33 AM
等他這幾天調整好了。。一起殺上去﹐享受音樂。 kk6868 发表于 21-9-2010 02:52 PM
这里怎么成了灌水 + 车大炮区了... ?? Monster123 发表于 16-9-2010 11:39 AM
說下廢話還可以﹐高手級得還潛著水﹗。。我倒想知道答案﹐真的會有玩家拿線去雪櫃冷凍嘛﹖ kk6868 发表于 10-9-2010 01:23 PM
又灌水、又车大炮!!!!边个甘大胆!!!!杀啊!!!!! fatfatguy 发表于 23-9-2010 06:35 AM
我又去....... fatfatguy 发表于 23-9-2010 06:37 AM
死老野,好了喔!!!!吾好日七响度毒人喔!!!! fatfatguy 发表于 23-9-2010 06:40 AM
拿你d黑胶碟去雪柜冷冻2个小时12分32秒包你靓声!!!!吾好望即刻试!!!! fatfatguy 发表于 23-9-2010 06:51 AM
大家吾好怀疑,我摆明系上来玩野!!!!太耐没被人插啦!!!!打我啊笨!!!!哈哈哈哈哈!!!!!!! ... fatfatguy 发表于 23-9-2010 07:00 AM
除咗你同怪獸。。種會有邊果﹖。。哈哈。 肥野。。我等你等到好辛苦。。幾時﹖無靜係德個講字 ... kk6868 发表于 23-9-2010 10:50 AM
KK,点样。。。点样。。。 onlycool9179 发表于 23-9-2010 11:59 AM
KK......摆到明罗。。。。点样。。。点样。。。。 onlycool9179 发表于 23-9-2010 12:00 PM
真是插到吗?等下他反击。。。 onlycool9179 发表于 23-9-2010 12:02 PM
佢體型又肥又論儘﹐死咁麻煩﹗唔帶佢去又覺得唔喺幾好﹐咁你有乜好意見﹖ 肥野唔串﹐邊會 ... kk6868 发表于 23-9-2010 12:57 PM
白老鼠,对差点忘了,但我看过照片,好像白老鼠没有他那么大只,你肯定能吗 金钉插不到它,在他手上,我们就危险了 onlycool9179 发表于 23-9-2010 01:12 PM
我絕對相信‘白老鼠’既魅力﹐喺果時候喺講究經驗與功夫咯﹗唔喺肥尸大隻就有料啦。 以我大家合嘛既 ... kk6868 发表于 23-9-2010 01:59 PM
本版积分规则 发表回复 回帖并转播 回帖后跳转到最后一页
佳礼网 面子书
ADVERTISEMENT
版权所有 © 1996-2026 Cari Internet Sdn Bhd (483575-W)|IPSERVERONE 提供云主机|广告刊登|关于我们|私隐权|免控|投诉|联络|脸书|佳礼资讯网
GMT+8, 25-6-2026 10:18 AM , Processed in 0.081610 second(s), 8 queries , Gzip On, Redis On.
Powered by Discuz! X3.4
Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.